3 דברים שכדאי לדעת עליי

מי אני?

 שמי אהובה פסח, בת 54 , עוסקת בתחום עיצוב וייצור הוילונות מעל ל- 10 שנים במגזר הפרטי וגם במגזר העיסקי בשיתוף עם אדריכלים ומעצבי פנים. בעבר הייתי שותפה למשך 13 שנים ברשת החנויות "הום – סטור", שעסקה בטקסטיל לבית.

 תהליך העבודה:

 אחרי שאני מבצעת תחקיר טלפוני מקיף לגבי סגנון עיצוב הבית, צבעי הקירות, סגנון וצבעי הריהוט, אני מגיעה אישית לבית הלקוח עם מבחר עשיר של בדים איכותיים ועדכניים לוילונות, במטרה להגשים עבורו את החלום העיצובי שלו.

 עיצוב בנגיעה אישית:

 העבודה שלי מתאפיינת בליווי אישי של הפרויקט מתחילתו ועד סיומו.  אני מאמינה בדרך עבודה של מתן תשומת לב על הפרטים הקטנים, תוך שותפות מלאה בתהליך על כל שלביו.

 כשאני נכנסת לבית או למשרד אני מתבוננת סביבי וחשה את האנרגיה של המקום. אני מקשיבה לבעלי הבית וזורמת איתם בהתאמה לסגנון הבית, הצבעים, הריהוט ובעיקר לאווירה שהם רוצים להרגיש בבית שלהם  – קלאסית, רומנטית, כפרית, נוצצת, שקטה, שלווה וכו'. לדעתי: "הטאצ" האחרון הוא בוילון הנכון" והכל אפשרי בהתאם לשאר הפרמטרים שהזכרתי קודם.

 לכן, מעצב/ת יקר/ה  אני בטוחה שתשמח שאהיה הפרוייקטורית שלך בשטח בתחום עיצובו הוילונות ולעבוד בשיתוף פעולה איתך.

אני מזמינה אותך להכנס לאתר שלי, להתרשם מקולקציית הוילונות ולקרוא את מכתבי ההמלצות עלי מלקוחות וממעצבות .art-décor.co.il וכן לקרוא חומר נרחב בנושא עיצוב הוילונות (טיפים, סיפורי לקוחות, טרנדים בעולם) בבלוג שלי pessahahuva.wordpress.com

אהובה פסח

0544-601030

כתיבת תגובה